bumblebee3

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Michelle ♥ - 4 oktober 2015 18:57

I helgen har jag och min mamma varit hos min mormor.  Min kusin och hennes mamma bor väldigt nära så dom var  där när vi kom. Nästa dag (lördag) så åkte vi till en marknad i Rättvik (i Dalarna). Det var jätte kul men det var väldigt mycket folk ! Jag och min kusin åkte massa karusseller. Den sista som vi åkte satt man i typ trianglar, man åkta nästan upp och ner och den åkte jätte snabbt. Den åkte länge och sen så vände den lixom och åkte baklänges. Det kändes som man skulle falla ut ! När vi hade åkt den så mådde jag illa. Men jag ångara inte att jag åkte de. Det var kul men inte när den åkte baklänges ! Jag köpte ett par örhängen och två godisremmar. Det var sur persika och supersalt.  Sen hände nått jätte kul ! Jag och min kusin fick rida ! Vi red en fjording som hette Mirja (tror jag, jag kommer inte ihåg). Vi red i skogen. Hästen var jätte lugn, snäll och gullig :D Den pruttade på min kusin, haha !! Jag skulle så himla himla himla himla himla gärna vilja börja rida ! 

Det är så himla kuul ! Jag har lixom ridit när någon har hållt i på typ marknader eller så . . .

Min favorit hästras är dartmoorponny och fjording. Och föresten, jag har köpt ett erbjudande på min häst. Man får 4 nummer och en Mulle fleecefilt för bara 99kr :)


Idag har jag åkt hem från min mormor, det tog typ hela dagen. Det var en tant på tåget som hade nått äckligt på benet och luktade spya    Men sen när jag kom hem så hade mamma tvättstuga och jag följde med.  Sen åt vi middag. Det blev pannkakor :)


Instagram : michellehanellz (inte privat) lerhoppa (privat men jag accepterar) tovafanz (fp till Tova Helgesson)

Kik : michellehanellz

Snapchat : michellehanellz



Hejdå :)

Ha en fin kväll mina små ... bajskluttar ! (haha)

Vi ses i nästa inlägg :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards